0,25 t-1 t
1 m-10 m
pala elettricu
A3
Una piccula gru à bracciale montata à u muru hè un equipamentu eccellente per elevà è spustà carichi pesanti in spazii chjuchi o spazii stretti. Queste grue sò pensate per esse facilmente attaccate à i muri o culonni, liberendu spaziu di pavimentu per altre operazioni. Sò una soluzione versatile per parechje esigenze di elevazione in diverse industrii cum'è a fabricazione, a custruzione è a logistica.
Le gru a braccio montate al muro sono disponibili in diverse dimensioni e configurazioni per adattarsi a esigenze specifiche. Puderanu sin'à una capacità di 500 kg è una larga gamma di lunghezze di boom, chì li permettenu di manighjà materiali di diverse forme è dimensioni. Certi mudelli offrenu un boom rotativu, chì aumenta a flessibilità è l'area di cobertura. Cù u so disignu compactu è a capacità di rotà 180 o 360 gradi, ponu ghjunghje in lochi stretti è ponu elevà materiali à quasi ogni pusizioni.
Unu di i vantaghji di una gru à bracciale murale hè a so facilità d'installazione. Ùn hè micca bisognu di una grande zona di stallazione o di una basa di cimentu. Simply bolts à un muru o colonna, è u filatu elettricu pò esse facilmente cunnessu per accende. A causa di l'impronta minima, hè faciule d'integrazione di una gru a bracciale murata in u flussu di travagliu esistente è di migliurà l'efficienza operativa generale.
In cunclusioni, u so design compactu, a gamma di capacità è a facilità d'installazione facenu una grande suluzione per parechji tippi di attività di elevazione, salvendu spaziu è tempu preziosu.
Sè vo avete ogni quistione, vi sò benvenuti à chjamà è lascià un missaghju Aspittamu u vostru cuntattu 24 ore.
Richiede avà