A gru à ponte hè un equipagiu di sollevamentu largamente utilizatu in l'industria, a custruzzione, u portu è altri lochi. A so struttura basica hè a seguente:
Trave di u ponte
Trave principale: A parte principale portante di un ponte, chì si estende sopra a zona di travagliu, generalmente fatta d'acciaio, cù alta resistenza è rigidità.
Trave terminale: Cunnessa à e duie estremità di a trave principale, chì sustene a trave principale è cunnette e gambe o i binari di supportu.
Gambe: In una gru à portale, sustenenu a trave principale è facenu cuntattu cù u terrenu; In ungru à ponte, e gambe di supportu entranu in cuntattu cù a pista.
Carrello
Telaio di carrellu: Una struttura mobile installata nantu à a trave principale chì si move lateralmente longu a pista di a trave principale.
Meccanismu di sollevamentu: cumprese u mutore elettricu, u riduttore, u verricellu è a fune d'acciaiu, aduprata per alzà è abbassà oggetti pesanti.
Ganciu o Attaccu di Sollevamentu: Cunnessu à a fine di u mecanismu di sollevamentu, adupratu per piglià è assicurà oggetti pesanti cum'è ganci,secchi di presa, ecc.



Meccanismu di viaghju
Dispositivu di guida: include un mutore di guida, un riduttore è rote motrici, chì cuntrolanu u muvimentu longitudinale di u ponte longu a pista.
Rotaie: Fissate nantu à a terra o una piattaforma elevata, chì furniscenu un percorsu mobile per u ponte è u carrettu di a gru.
Sistema di cuntrollu elettricu
Armadiu di cuntrollu: Cuntene cumpunenti elettrichi chì cuntrolanu diverse operazioni di a gru, cum'è cuntattori, relè, convertitori di frequenza, ecc.
Cabina o Telecomandu: L'operatore cuntrolla u funziunamentu di a gru per mezu di u pannellu di cuntrollu o di u telecomandu in a cabina.
Dispositivi di Sicurezza
Interruttori di fine corsa: impediscenu à a gru di superà a gamma di funziunamentu predeterminata.
Dispositivu di prutezzione di sovraccaricu: Rileva è impedisce u funziunamentu di sovraccaricu di a gru.
Sistema di frenata d'emergenza: Ferma rapidamente u funziunamentu di a gru in situazioni d'emergenza.
Data di publicazione: 28 di ghjugnu di u 2024