SEVENCRANE annuncia cun orgogliu a consegna riescita di una gru à cavalletto di 500 tunnellate in Cipru. Cuncepita per gestisce operazioni di sollevamentu à grande scala, sta gru incarna l'innuvazione, a sicurezza è l'affidabilità, rispondendu à i requisiti esigenti di u prugettu è à e cundizioni ambientali difficili di a regione.
Caratteristiche di u produttu
Questa gru vanta capacità impressiunanti:
Capacità di sollevamentu: 500 tunnellate, manighjà senza sforzu carichi pesanti.
Campata è altezza: Una campata di 40 m è un'altezza di sollevamentu di 40 m, chì permettenu operazioni finu à circa 14 piani.
Struttura Avanzata: U cuncepimentu ligeru ma robustu assicura rigidità, stabilità è resistenza à u ventu, à i terremoti è à u ribaltamentu.


Punti culminanti tecnologichi
Sistemi di cuntrollu: Equipati cù cuntrollu di frequenza è PLC, ugru à cavallettoAjusta a velocità secondu u pesu di u caricu per una efficienza ottimale. Un sistema di monitoraghju di sicurezza furnisce a gestione di i travaglii, u seguimentu di u statutu è a registrazione di dati cù capacità retrospettive.
Sollevamentu di precisione: A sincronizazione di sollevamentu multipuntu assicura operazioni precise, supportate da dispositivi elettrici anti-inclinazione per un allineamentu impeccabile.
Design Resistente à l'Intemperie: A gru hè cuncipita per operazioni à l'aria aperta, resiste à venti di tifone finu à 12 nantu à a scala Beaufort è attività sismiche finu à magnitudine 7, ciò chì a rende ideale per l'ambiente custieru di Cipru.
Beneficii per i clienti
A custruzzione robusta è u cuncepimentu meticulosu furniscenu una affidabilità senza paragone in i travaglii à carichi pesanti, affrontendu e sfide di e cundizioni climatiche severe in e regioni custere. L'impegnu di SEVENCRANE per a qualità è u serviziu hà datu à u cliente fiducia in e prestazioni è a durabilità di a gru.
U nostru impegnu
Cù una attenzione particulare à a satisfaczione di i clienti è à l'ingegneria innovativa, SEVENCRANE cuntinueghja à esse u partenariu preferitu per e soluzioni di sollevamentu pesante in u mondu sanu.
Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2024