pro_banner01

nutizie

E gru ragno aiutanu à stallà e pareti di cortina in un edifiziu emblematicu in Perù

In un prughjettu recente annantu à un edifiziu emblematicu in Perù, quattru gru à ragnu SEVENCRANE SS3.0 sò state impiegate per l'installazione di pannelli di facciata continua in un ambiente cù spaziu limitatu è cuncepimentu di pavimenti cumplessu. Cù un design assai compactu - solu 0,8 metri di larghezza - è un pesu di solu 2,2 tunnellate, e gru à ragnu SS3.0 eranu a scelta ideale per manuvrà in spazii cunfinati è nantu à pavimenti cù capacità di carica limitata.

A superficia limitata di u pianu di l'edifiziu hà fattu difficiule per e gru cunvinziunali di funziunà efficacemente. E gru ragno di SEVENCRANE, però, avianu gambe estensibili chì pudianu sustene u pesu di a gru à diversi anguli, distribuendu a pressione uniformemente è riducendu l'impattu nantu à a superficia di u pianu. Sta flessibilità hà permessu à e gru di funziunà senza intoppi in l'architettura cumplessa di l'edifiziu.

gru ragno
mini-gru-ragna

Equipatu cù 110 metri di fune metallica, uGru a ragno SS3.0hà permessu à l'operatori di alzà i pannelli di facciata di cortina da u livellu di u terrenu à diverse altezze di u pianu, simplificendu u prucessu d'installazione. Inoltre, u corpu flessibile, muntatu nantu à i cingoli di a gru è u funziunamentu faciule d'utilizà anu facilitatu à l'operatori a manuvra precisamente di pannelli pesanti in vetru è acciaio ancu in spazii stretti, assicurendu una installazione efficiente è sicura.

Stu prughjettu esemplifica a dedizione di SEVENCRANE à pruduce suluzioni di sollevamentu affidabili è di alta qualità, adattate à e esigenze di a custruzzione muderna. Spinta da un spiritu d'artigianatu è d'innuvazione, SEVENCRANE cuntinueghja à sviluppà apparecchiature di sollevamentu versatili, compatte è tecnologicamente avanzate chì rispondenu à i standard di l'industria mundiale, ciò chì ne face una scelta di fiducia per i prughjetti di custruzzione in u mondu sanu. SEVENCRANE ferma impegnata à spinghje i limiti di l'eccellenza ingegneristica, à assicurà a soddisfazione di i clienti è à cuntribuisce à u sviluppu urbanu in u mondu sanu.


Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2024