Recentemente, SEVENCRANE hà furnitu una gru a ponte à doppia trave per carichi pesanti per un cliente in l'industria logistica è manifatturiera. Sta gru hè stata cuncipita specificamente per migliurà l'efficienza di almacenamentu è a capacità di movimentazione di materiali in applicazioni industriali à alta dumanda. Cuncepita per trattà materiali grandi è pesanti cù facilità, a gru a ponte à doppia trave hè una suluzione ideale per e strutture induve sò essenziali sia una alta capacità di carica sia un posizionamentu precisu.
L'operazione di u cliente implica un afflussu cuntinuu di materiali, chì richiede un impilamentu frequente è u muvimentu di oggetti pesanti. A gru à doppia trave di SEVENCRANE hè stata scelta per a so capacità di gestisce pesi superiori à 50 tunnellate, offrendu capacità di sollevamentu robuste accumpagnate da una precisione di posizionamentu avanzata. U disignu à doppia trave di a gru furnisce una stabilità è un supportu migliorati, assicurendu una manipolazione sicura di carichi sovradimensionati, è hè particularmente adattatu per gestisce materiali in spazii ristretti induve l'impilamentu hè una necessità.
Equipata cù funzioni di cuntrollu intelligenti, a gru incorpora una tecnulugia anti-oscillazione è un sistema di cuntrollu d'avanguardia chì minimizza l'oscillazione di u caricu, ancu à alte velocità di sollevamentu. Sta funzione s'hè dimustrata preziosa per massimizà a sicurezza riducendu u tempu necessariu per spustà ogni caricu, traducendu si in una maggiore produttività generale per u cliente. A gru hè ancu equipata cù un sistema di monitoraghju avanzatu, chì permette à l'operatori di seguità i dati operativi in tempu reale, facilitendu a manutenzione predittiva è riducendu i tempi di inattività imprevisti.
Dapoi a so stallazione, l'impilamentu à doppia travi pesantigru à pontehà aumentatu l'efficienza operativa di circa u 25%. U disignu robustu di a gru è i cuntrolli faciuli d'utilizà anu permessu à a struttura di massimizà l'utilizazione di u spaziu, aumentendu significativamente e capacità di impilamentu è riducendu i colli di buttiglia in u flussu di travagliu.
Attraversu stu prughjettu, SEVENCRANE hà rinfurzatu u so impegnu à furnisce suluzioni persunalizate chì s'allineanu cù e richieste di l'industria. Guardendu avanti, SEVENCRANE cuntinueghja à innovà in a tecnulugia di gru pesanti, spinghjendu i limiti di a manipulazione di materiali sicura è efficiente in ambienti industriali difficili. Stu prughjettu serve cum'è una testimonianza di a cumpetenza di SEVENCRANE in a fabricazione di gru chì micca solu rispondenu ma superanu l'aspettative di i clienti in l'industrie pesanti in u mondu sanu.
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2024

